Winnaars beste reclame bekend; record aantal stemmen Beste Commercial 2021

De Beste Commercial 2021 is de reclameprijs waarbij het Brabantse publiek de winnaars van de beste reclame bepaalt. Dit in 3 categorieën: ‘Online’, ‘Televisie’, ‘Radio’. Iedere categorie heeft 1 winnaar.

Lees snel verder om te weten wie de awards hebben gewonnen!

Geen verkiezing zonder stemmers. Ook zij worden beloond, met hét unieke Brabander-pakket.

Bekijk de winnaars
Wat is de beste reclame? Dat bepaal jij! Goede reclame mag gezien en beloond worden. Stem voor jouw 'Beste Commercial 2021'.

Record aantal stemmen

De verkiezing voor de beste reclame is in het leven geroepen om jou als kijker actief te betrekken bij reclame, want reclame is leuk en erg effectief. Hoe vaak heb jij iets gekocht nadat je een reclame hebt gezien? De groep mensen die zich door reclame laat inspireren is enorm groot.

Deze groep geeft ook graag hun mening. Dat bleek wel uit het record aantal stemmen (duizenden) op de Beste Commercial 2021. Bedankt voor jouw stem!

Stemmen wordt door ons sowieso beloond. Dit zijn de winnaars van het Brabander-pakket:

Simone Mols, Jesper Bakers, Inge Ennema, Olav Kuijk, Elisabeth van der Zwaard, Ria van den Boomen, Nick Behari, Linda van den Noort, Bas Eijkelkamp. Van harte gefeliciteerd.

De beste reclame is…

Dit zijn ze dan, de winnaars* van de beste reclame, uitgezonden in 2021 op Omroep Brabant. In totaal zijn er 3 awards uitgedeeld. Check hier de winnaarsvideo. Patrick Stoof overviel de gelukkigen op hun kantoor.

*Iedere winnaar krijgt €1.500,- aan zendtijd in 2022 op Omroep Brabant voor een online bannercampagne, tv- of radiocommercials.

Er kan er maar 1 de winnaar zijn…maar dan wel per categorie 🤩 Bekijk/beluister hier de reclamespots die de titel ‘Beste Commercial 2021’ verdiend hebben. Op deze commercials is het meest gestemd.

Meer weten over de beste reclame maken?

Zo start je met het maken van effectieve reclame in drie stappen:

1. Houd een interview
2. Stel je campagneplan op
3. Stuur jouw reclame ‘de lucht in’